Sunt 0 articol(e) în coșul tău
Nu ai niciun produs în coș!
Livrarea produselor comandate şi confirmate de Cumpărător vor fi livrate la adresa specificată în Comandă de către Cumpărător prin intermediul unor servicii de curierat partenere evidenţiate pe site. Produsul/Produsele comandate intră în procesul de livrare după finalizarea confirmării comenzii. Se vor accepta comenzile spre livrarea produselor comandate pe întregul teritoriu administrativ al României. Vânzătorul va confirma recepţia comenzii pe cale electronică după care îl va contacta telefonic pe Cumpărător, în vederea confirmării comenzii recepţionate şi obţinerii acordului expres al intenţiei de cumpărare. Confirmarea comenzii lansate de către Cumpărător va fi urmată de comunicarea timpului estimat necesar pentru livrare, orice modificare al acestui timp necesar comunicându-i-se Cumpărătorului decalarea timpilor estimaţi de livrare.
Termenul maxim de livrare asumat de Vânzător şi partenerii acestuia este de 10 zile. Vânzătorul nu îşi asumă riscurile legate de produsul comandat din momentul predării acestuia către serviciul de curierat, sau în cazul livrării la unul dintre sediile proprii către Cumpărător sau reprezentantul acestuia. Produsele vor fi expediate în ambalajul intact al producătorului, care va fi protejat de un ambalaj corespunzător efectuării în siguranţă a livrării. Vânzătorul va lua toate măsurile de precauţie pentru protejarea prin ambalare al produsului predat spre livrare, dar nu poate asuma responsabilitatea unor eventuale daune cauzate de manipularea incorectă a coletului în cursul livrării. Produsele vor fi preluate de Cumpărător de la reprezentantul serviciului de curierat.
Livrarea produselor comandate poate fi întârziată sau anulată fără ca acest lucru să implice răspunderea culpabilă al Vânzătorului, în cazul în care întârzierea sau anularea livrării se datorează unor motive independente de Vânzător care se referă în principal la incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră.
În cazul în care nu se va reuşi contactarea Cumpărătorului sau reprezentantului acestuia în termenul stabilit pentru livrare, serviciul de curierat va urma procedura proprie de repetarea livrării, reţinând coletul la păstrare pentru o perioadă maximă de două zile lucrătoare, perioadă în care se va încerca contactarea din nou a Cumpărătorului atât de consilierul de vânzări al Vânzătorului cât şi de reprezentantul serviciului de curierat. Dacă în acest termen nu se va reuşi contactarea Clientului, comanda va fi anulată şi produsul se va retransmite Vânzătorului.
Ridicarea produselor de la sediul SC Bikedistrict.ro SRL, din Odorheiu Secuiesc, str. Hunyadi Janos nr. 58, se face personal de către client. Programul de lucru este de luni până vineri, între ora 9 şi 17. În acest caz nu se mai percep taxe de transport, Cumpărătorul având posibilitatea de a testa produsul înainte de a-l achiziţiona. Contractul se va considera încheiat între părţi în momentul preluării produselor comandate, nefiind aplicabile regulile comerţului la distanţă.
Preţul livrării este stabilit separat de preţul produsului şi este suportat în totalitate de către Cumpărător, aceasta fiind evidenţiat pe factură. Plata la livrare se face numerar, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura şi bon fiscal), fără obligaţia plăţii vreunei sume în plus faţă de cea evidenţiată pe actele originale emise de Vânzător.
În cazul în care la prezentarea produsului la adresa specificată şi confirmată de client, Cumpărătorul deşi contactat nu are suficiente fonduri pentru achitarea integrală a preţului facturat de Vânzător nici după expirarea celor două zile lucrătoare în care produsul se păstrează la firma de curierat, livrarea se va anula, Vânzătorul având dreptul de a factura valoarea costurilor legate de transportul Produselor către Cumpărător. Prin înscrierea pe site clientul cumpărător acceptă să suporte cheltuielile legate de transport ale Produselor comandate prin intermediul acestui portal în cazurile în care:
- a emis o comandă, a confirmat comanda, dar la livrare nu s-a putut contacta de curier în termenul fixat de două zile lucrătoare după prima căutare,
- a emis o comandă, a confirmat comanda, dar la livrare nu s-a putut efectua predarea bunurilor comandate dintr-un motiv ce ţine de Cumpărător (lipsă de fonduri, lipsă de fonduri suficiente, etc.).
Livrarea este îndeplinită în momentul confirmării acesteia prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului. Vânzătorul este îndreptăţit să recupereze produsele vândute în orice moment, de la Cumpărător în cazul nerespectării sau încălcării condiţiilor şi termenelor de plată.
La livrarea produselor comandate, Cumpărătorul va verifica starea generală a coletului prezentat de curier, având posibilitatea formulării de obiecţii cu privire la îndeplinirea mandatului curierului, înainte de a semna de primirea bunurilor. Reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de condiţiile de garanţie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor nu se vor lua în considerare. Împreună cu produsele comandate vor fi predate întotdeauna toate accesoriile produsului şi toate documentele legale în original. Clientul va sesiza în scris orice lipsă al accesoriilor sau al documentelor, în momentul primirii.
În momentul acceptării Produsului spre a fi predat Cumpărătorului intră în vigoare Contractul de vânzare cumpărare încheiat de părţi şi se naşte obligaţia în sarcina Cumpărătorului de a achita contravaloarea facturii fiscale emise de Vânzător.
Curierul partener al Vânzătorului, sau consultantul de vânzări va condiţiona predarea Produselor de achitarea integrală a sumei facturate de Vânzător. Atât curierul, cât şi consultantul de vânzări va avea dreptul de a refuza predarea Produsului în cazul în care Cumpărătorul nu dispune sau refuză predarea sumelor facturate. În cazul în care din motive ce ţin de culpa Cumpărătorului, acesta din urmă nu plăteşte preţul facturat în termenul de două zile lucrătoare de la prima prezentare pentru predare, contractul se reziliează de drept, Cumpărătorul în culpă fiind obligat la suportarea cheltuielilor de transport ocazionate de livrarea Produselor comandate de el.
Produsele livrate vor fi acceptate de Cumpărător atunci când acestea sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă ca Produsele livrate nu sunt conforme caracteristicilor tehnice comandate, atunci Vânzătorul va avea obligaţia de a îndeplini livrarea unui Produs conform comenzii lansate într-un termen maxim care nu poate depăşi termenul de execuţie al Comenzii, fără ca acest lucru să genereze Cumpărătorului obligaţii legate de eventualele costuri ale acestor operaţiuni.
Semnătura de recepţie de pe factură sau documentul de însoţire a mărfii certifică acceptarea de către Cumpărător a produselor, cantitativ şi calitativ, precum şi a prezentelor condiţii de vânzare. Pentru orice diferenţă calitativă sau deficienţă cantitativă se va întocmi un proces verbal de constatare între delegatul Vânzătorului şi Cumpărător, ce va fi semnat de către ambele părţi.
Conform prevederilor Legii 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, Cumpărătorul persoană fizică are dreptul ca în termen de 10 zile de la livrarea produselor să denunţe unilateral Contractul în condiţiile normei legale menţionate, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală scrisă, (document semnat de Cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul Contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în stare intactă. În condiţiile legii, costurile de returnare ale produselor îi incumbă Cumpărătorului, Vânzătorul având dreptul să solicite daune interese de la Cumpărător, atunci când consideră ca acţiunile acestuia au fost cu rea intenţie.
Pentru a fi returnate produsele achiziţionate prin intermediul siteului, Consumatorul trebuie să completeze formularul de returnare a produsulelor, pe care îl va include în coletul de returnarea produselor care se va expedia pe costuri proprii ale Cumpărătorului la adresa Vânzătorului. La recepţia coletului consultantul de vânzări Bikedistrict.ro va verifica toate datele completate de Cumpărător şi va transmite o notificare prin email către Cumpărător în care se va menţiona starea produselor returnate, anexând inclusiv planşa foto în cazul unor deficienţe ale produsului returnat.
Reprimirea Produselor returnate este condiţionată de ajungerea acestora în formă intactă, într-un ambalaj adecvat retransmiterii, cu formularul de returnare semnat şi ataşat. Coletele astfel împachetate vor fi expediate pe adresa sediului firmei: S.C. Bikedistrict.ro S.R.L., 535600 - Odorheiu Secuiesc, str Hunyadi Janos nr.58, judeţul Harghita.
Nu se vor accepta produsele la retur care: - au fost expediate la o altă adresă decât cea indicată mai sus, - au fost returnate fără ambalajul original, - au fost returnate cu piese lipsă, - au fost returnate cu deficienţe estetice sau funcţionale, - au fost transmise fără ca formularul de returnare să fie completată.
Cele 30 de zile de rambursarea contravalorii produselor returnate curg din momentul în care coletul cu produsul intact însoţit de formularul completat de denunţare unilaterală a contractului, ajunge în posesia Vânzătorului la sediul social. Verificarea coletului retransmis se va face de către consultanţii de vânzări Bikedistrict.ro în prezenţa curierului.
Dacă se constată urme de uzură, zgârieturi, loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrităţii, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme şi o copie va fi înmanata curierului.
Coletele vor fi desfăcute şi verificate produsele din conţinutul acestora, pentru a compara starea în care acestea au fost retransmise şi starea în care acestea au ajuns în posesia Vânzătorului. În cazul în care se va constata că Produsul ajuns în posesia Vânzătorului prezintă deosebiri faţă de starea descrisă şi declarată a Produsului de către Cumpărător, returul va fi refuzat de Vânzător. Cumpărătorul va fi notificat de această situaţie în termen de 48 ore de la livrarea coletului la sediul Vânzătorului şi va avea opţiunea de a alege între păstrarea Produsului cu obligaţia adiacentă de suportarea tuturor costurilor de transport, sau de a renunţa la Produs şi suportarea costurilor reparaţiilor sau a readucerii Produsului în stare iniţială, când acest lucru este posibil.
Puteți descărca formularul de returnare accesând linkul: FORMULAR DE RETURNARE.- livrare prin curier
Livrarea se va face la adresa introdusă la înregistrare. Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de pe site-ul nostru se încadrează între 1 și 4 zile lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În condiții speciale, timpul de livrare poate fi depășit, în aceste situații veți fi contactat și anunțat de un agent de vânzări.
În cazul în care nu puteți fi contactat la data și ora stabilită pentru livrare, vom păstra bunurile comandate timp de trei zile lucrătoare, interval în care vom încerca să Vă contactăm din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici în acest interval de timp nu puteți fi contactat, comanda va fi anulată.
Livrarea în țară se efectuează, în general, prin intermediul firmei de curierat GLS în zilele lucrătoare. Costul livrării este de 20 Ron cu TVA/colet, livrarea este gratuită în cazul bicicletelor și la Comenzi mai mari de 300 de Ron TVA inclus. După ce inserați produsele în coșul de cumpărături costul transportului este calculat automat și afișat pe site. Dacă sunteți client contractual vă rugăm să ne contactați pentru condiții de livrare.
Coletele sunt ridicate în fiecare zi la ora 15:00 de la sediul Bikedistrict.ro, comenzile care intră după ora 14:00 urmând a fi expediate doar ziua următoare.
Vă rugăm să verificați produsele primite prin curier formulând orice reclamații în prezența curierului și înainte de a semna primirea bunurilor. Rezervăm dreptul de a nu lua în considerare reclamațiile cantitative și calitative care nu țin de condițiile de garanție și care sunt efectuate după primirea produselor și plecarea curierului.
Ne cerem scuze în fața tuturor clienților noștri față de promisiunile de care nu ne-am putut ține 100%, din motive ce nu țin de organizarea companiei noastre ci de modul în care firmele de curierat rapid înțeleg să își facă datoria față de clienți.
- ridicare de la sediu
Această opțiune este valabilă doar pentru firme, optați această posibilitate dacă nu doriți să plătiți costurile livrării.
Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comerț la distanță, respectiv nu puteți beneficia de dreptul de denunțare în 10 zile. Vă rugăm să verificați produsele la ridicarea lor în prezența personalului nostru, fiind obligația Dumneavoastră să nu semnați pentru primire până la verificarea produselor.